Politikusszőkítés

Ez egy igazi csapatmunka volt. A szőke csaj nem a médiában dolgozik, mégis jobban kérdezett, mint az amúgy is raccsoló Szegő Peti és jobban artikulált, mint én valaha. Három kamerával, két riporterrel, egy figyelővel és egy koordinátorral-rendezővel dolgoztuk, utóbbi voltam én. Éjjel vágtam a cuccot, a hangot itt-ott elszúrtam. Ennek a videónak a készítésénél az volt az egyik nehézség, hogy azokat a politikusokat szólaltassák meg a csajok, akik az épületen belül Szegőt lerázzák (megjegyzem, ez a többség volt). Ezért Szegőt és az operatőrét ott bent egy másik kolléga figyelte, akivel folyamatos telefonkapcsolatban voltam. Ez a kolléga adta tehát le a drótot és adott személyleírást azokról, akiket odakint a csajoknak meg kellett szólítaniuk.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
snitt pali © Creative Commons 2010 | Plantilla Quo creada por Ciudad Blogger